کارتن و جعبه بسته بندی چای و دمنوش
نوشته شده توسط : محمدی

کارتن و جعبه بسته بندی چای و دمنوش

کارتن  و جعبه های مقوایی امروزه بخش عظیمی از بسته بندی محصولات را به خود اختصاص می دهند کشور ایران دارای محصولات تولیدی بسیاری می باشد این محصولات می تواند کشاوری ، صنعتی و سایر موراد باشد که هر کدام از آنها دارای یک سری از ویژگی های می باشند که افراد با در نظر در نظر گرتن این ویژگی ها می توانند جعبه و کارتن بسته بندی خود را سفارش و تهیه نمایند . در صنعت کشاوری همانگونه که اشاره کردیم ایران دارای محصولات زیادی می باشد که یکی از محصولات که نیاز به بسته بندی کارتنی دارند چای و دمنوش می باشد که توسط مجموعه آوان پک نیز این خدمات در راستای سایز خدمات دیگر صورت می گیرد اگر شما نیز نیازمند کارتن و جعبه بسته بندی چای و دمنوش می باشید می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا اطلاعات کامل در مورد این محصولات را در اختیار شما قرار دهیم . لازم به ذکر می باشد در صورتی که با مطالعه این مقاله همچنان سوالاتی در ذهن شما باقی مانده بود می توانید با استفاده از پل های ارتباطی مجموعه با ما در تماس باشید تا به صورت کامل شما را در جریان جعبه بسته بندی دمنوش و جعبه بسته بندی چایی قرار دهیم.

جعبه بسته بندی چای

 

طراحی جعبه و کارتن چای و دمنوش

طراحی همیشه یکی از مهمترین قسمت های ساخت و تولید کارتن و جعبه بوده و هست . امروزه شما می توانید انواع مختلفی از کارتن و جعبه را در ابعاد مختلفی با طرح های مختلفی بسازید امروزه مانند گذشته نیست که تمامی جعبه ها در طرح مربع و مسطتیلی خلاصه شوند ، امروزه شما می توانید اقسام مختلفی از طرح ها را که برای محصولات ساخته شده است را مشاهده نمایید بی شک طرح ایجاد شده می تواند بسیار تاثیر گذار در انتخاب مشتری باشد . گروه آوان پک نیز در راستای ساخت و تولید انواع جعبه اقدام با ساخت و طراحی انواع مختلفی از جعبه نموده است که شما می توانید در قسمت نمونه کارهای این مجموعه این طرح ها را مشاهده نمایید لازم به ذکر می باشد شما می توانید هر طرح و نقشه ای را برای ساخت جعبه بسته بندی چای و جعبه بسته بندی دمنوش به مجموعه آوان پک ارائه دهید تا در زمان اندکی برای شما آن طرح را با کیفیت مناسب ارائه دهد.

 

نوع مقوا برای جعبه چای و دمنوش

کاغذ و مقوا در سایز های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها بسته به وزن و نوع محصول می تواند مورد استفاده قرار بگیرند. اگر شما نیازمند یک کارتن زیبا و منحصر به فردمی باشید می توانید از جعبه لمینتی برای چای و دمنوش خود استفاده نمایید این جعبه ها دارای استحام و زیبایی خاصی می باشند و می توانند در افزایش فروش محصولات شما بسیار مفید باشند البته شما می توانید از کاغذ و مقوای کرافت نیز استفاده نمایید این نوع از جعبه ها نیز دارای قیمت مناسبی بوده و می تواند برای برخی از محصولات بسیار مناسب باشنذ. یکی از فاکتورهای مهم در لیست قیمت جعبه و کارتن نوع مقوا می باشد که بسیار نیز تاثیر گذار می باشد .

 

جعبه بسته بندی دمنوش

چاپ جعبه بسته بندی دمنوش و چای

چاپ بسته بندی همیشه یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای افزایش فروش و برندیگ محصول به شما می آید شما می تواند انواع مختلفی از طرح ها و نوشته ها را با استفاده از چاپ روی کارتن و مقوا بیاورید . چاپ های مختلفی برای بسته بندی مقوایی شما وجود دارد که دو نوع از معمولی ترین روش ها استفاده از چاپ افست و چاپ فلکسو می باشد . شما می توانید با استفاده از این دو روش انواع مختلفی از طرح ها و نوشته ها را با رنگ های مختلفی روی بسته بندی جعبه چای و دمنوش خود بیاورید

 

 

قیمت جعبه بسته بندی چای و دمنوش

قیمت جعبه بسته بندی دمنوش و چای می تواند به فاکتورهای مختلفی بستگی داشته باشد از جمله تیراژ ، نوع مقوا ، نوع چاپ و…  البته این تنها برای جعبه چای و دمنوش نمی باشد و برای تمامی جعبه ها نیز تاثیر گذار می باشد . برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: